دکتر مصطفی پورعلی زاده

دکتر مصطفی پور علی زاده

 

 

آقای پورعلی‌ زاده فارغ‌التحصیل رشته آمار ریاضی با تمرکز بر ریاضیات مالی و هوش مصنوعی هستند که با کسب رتبه 5 کنکور دکتری وارد دانشگاه علامه طباطبایی شدند و با دفاع از تز دکتری خودشون در زمینه قیمت‌گذاری قراردادهای مدیریت ریسک با تلاطم تصادفی در سال 97 فارغ‌التحصیل شدند. آقای دکتر پورعلی‌زاده فرصت مطالعاتی خودشون رو در دانشگاه مونترال سپری کردند که ثمره اون گذروندن دوره های تخصصی یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با زبان برنامه نویسی پایتون و انتشار مقالات علمی در همین زمینه‌ها بوده. هرچند پژوهشهای ایشون در زمینه آمار و ریاضی آغاز شده اما مقالات اخیر ایشون بصورت تخصصی بر روی کاربرد هوش مصنوعی در ریاضیات مالی و مدلهای پیش‌بینی گوناگون به کمک الگوریتمهای جدید یادگیری عمیق بوده.

ایشون از سال 1389 با تدریس دوره های ریاضیات و آمار کارشناسی وارد مقوله تدریس شدند و طی این سالها تا سطوح ارشد و دکتری تجربه بسیار موفقی از تدریس کسب کردند. نیازی به گفتن نداره که با ورود دکتر پور‌علی زاده به حوزه هوش مصنوعی، دوره های تدریس ایشون هم به این سمت گرایش پیدا کردند، که شامل طیفی از آموزشها از زبان برنامه نویسی پایتون تا پیچیده ترین الگوریتمهای یادگیری عمیق هستند. در کنار تدریس، کارگاهها و ورکشاپهای ایشون بین دانشجویان ریاضی و مالی و خیلی رشته های دیگه همیشه طرفداران زیادی داشته و با حضور در موسسه راهبرد این ورکشاپها بصورت حضوری و مجازی ادامه پیدا خواهند کرد.

علاوه بر همه اینها، دکتر پورعلی‌زاده علاقه زیادی به یادگیری زبانهای اروپایی، روانشناسی و فلسفه دارند که نیچه، کامو، کافکا و داستایوفسکی جزو فیلسوفها و نویسنده‌های مورد علاقه ایشون هستند.

نمونه ویدیو رایگان این مدرس



جهت دیدن دوره های ارائه شده توسط این مدرس کلیک کنید