وبلاگ

آموزش های رایگان

هوش و استعداد تحصیلی

TALENT

هوش و استعداد تحصیلی

آموزش هوش و توانمندی های عمومی

آموزش درس هوش و توانمندی های عمومی ترکیبی از نکات کلیدی ریاضی، تحلیل و ساده سازی مسائل و تاحدود زیادی تسلط بر زبان و ادبیات جهت  درک مطلب و تجزیه مطالب طولانی و کوتاه و جمع بندی و نتیجه گیری از شرایط متعدد حاکم بر مساله است که نیاز به داشتن نسبی اطلاعات پایه و مهم تر از آن پشتکار در تلاش برای فهم مساله و یافتن راه حل مناسب می باشد.

دوره آموزشی هوش و توانمندی های عمومی

سوالات درس هوش و استعداد تحصیلی همواره بخش قابل توجهی از سوالات عمومی آزمون های استخدامی است. توانایی پاسخ به سوالات عمومی درس هوش و توانمندی های عمومی، در مراحل بعدی استخدامی اعم از مصاحبه و گزینش نیز تاثیرگذار است.

در این دوره آموزشی که در قالب بیش از 15 جلسه آموزشی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تمام سرفصل هایی که در آزمون های استخدامی مورد سوال قرار می گیرد پوشش داده شده است . در طول دوره علاوه بر مفاهیم، تستهای متعددی در کنار تدریس مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

مخاطبان دوره آموزشی هوش و توانمندی های عمومی

این دوره به طور خاص مناسب افرادیست که قصد شرکت در آزمونهای استخدامی را دارند اما به طور کلی علاقه مندان ریاضی برای تمرین تکنیکهای حل مسأله میتوانند از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

به خرید دوره آموزشی هوش و توانمندی های عمومی شما متقاضیان آزمون های استخدامی می توانید مباحث مختلف درس هوش و استعداد تحصیلی را مطالعه و آموزش ببینید. فیلم های آموزشی این مجموعه آموزشی به شما متقاضیان آزمون های استخدامی کمک شایانی می نماید. تست های چهار گزینه ای  این مجموعه آموزشی منطبق بر آزمون های استاندارد است.کلیه متقاضیان آزمون های استخدامی، ارشد و دکتری با خرید این دوره آموزشی به صورت کاملا خودآموز استفاده می کنند.

موسسه آموزشی، پژوهشی راهبرد نظر به اینکه آموزش جامع و کاملی بصورت تصویری و در قالب جلسات متعدد و پیوسته برای حل سوالات تست هوش و توانمندی های عمومی وجود نداشت اقدام به تولید فایل آموزش تصویری حل سوالات هوش و استعداد تحصیلی آزمون های استخدامی نموده است و متقاضیان آزمون استخدامی با کمترین زمان بیشترین بهره را از یادگیری نحوه حل سوالات تست هوش ببرند.

جهت دریافت پکیج کامل آموزش درس هوش و استعداد تحصیلی از طریق لینک زیر اقدام نمایید

آموزش درس هوش و استعداد تحصیلی

 

تماس با ما

 

مدرس: دکتر نعمت غفاری

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید